U nastavku pročitaj odgovore na često postavljana pitanja u vezi NK Osijek.

Što za mene kao člana NK Osijeka predstavlja članska iskaznica?

Za Vas kao člana Bijelo-plavog kluba nova članska iskaznica predstavlja novi način uštede i ostvarivanja dodatnih pogodnosti s korištenjem Vaše članske iskaznice.

Koliko se naplaćuje članstvo u NK Osijeku?

Članstvo u NK Osijeku kao i sama izrada NK Osijek članske iskaznice je besplatna.

Imam člansku iskaznicu NK Osijeka na kojoj piše godina 2016/2017 ostvarujem li i s njom pogodnosti kao član Bijelo-plavog kluba?

Nažalost ne. Potrebno je izvršiti zamjenu Vaše članske iskaznice trajnom. Potrebno je ponovno ispuniti registracijski obrazac online OVDJE ili putem obrasca na našim promo pultovima. Nakon što Vaša nova članska iskaznica bude napravljena možete ju podići na portir kućici stadiona NK Osijek svake srijede od 12 do 15 sati.

Mogu li se učlaniti u Bijelo-plavi klub prilikom kupovine godišnje ulaznice?

Naravno, popunite flyer koji će biti dostupan, a Vaša članska iskaznica će odmah biti izrađena.

Kako funkcionira ušteda koju ostvarujem?

Kod trgovca partnera, prilikom plaćanja računa uz predočenje Vaše članske iskaznice ostvarujete određeni postotak popusta za koji se partner odlučio.

Što učiniti ako nemam fizički člansku iskaznicu sa sobom, a popunio sam online pristupnicu?

Svoju člansku iskaznicu možete podići na portir kućici stadiona NK Osijek svake srijede od 12 do 15 sati.

Gdje mogu vidjeti kod kojih trgovaca partnera ostvarujem popuste?

Na NK Osijek stranici pod #pokrenimo grad na izborniku imate izdvojen popis partnera s kojima surađujemo i kod kojih ostvarujete popuste. Također svaki partner na vidljivom mjestu ima istaknutu naljepnicu (na vratima ili kraj blagajne).

Imam 13 godina i želim se učlaniti u Bijelo-plavi klub, trebam li neko odobrenje roditelja?

Da, sve maloljetne osobe za učlanjivanje u Bijelo-plavi klub moraju imati suglasnost roditelja / skrbnika. Izjavu o suglasnosti možete preuzeti ovdje te ju donijeti ispunjenu i potpisanu prilikom učlanjivanja u Bijelo-plavi klub ili ju Vaš roditelj / skrbnik mora potpisati na licu mjesta prilikom učlanjivanja.

Gdje mogu poslati upit ako mi treba pomoć s korištenjem kartice ili ako mi je nešto nejasno?

Vaše upite možete poslati emailom na adresu bijeloplaviklub@nk-osijek.hr.

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija o kolačićima možete pronaći OVDJE, a o politici privatnosti OVDJE.
Slažem se