Premijerno zajedničko gledanja gostujućeg nastupa NK Osijeka, u Kinu Urania, prošlo je izuzetno uspješno, čemu je pridonio i sjajan rezultat koji je momčad polučila. Ispričavamo se zbog manjih tehničkih poteškoća tijekom prvog poluvremena, nadamo se da nam nećete zamjeriti

Projekt "Škola kulture navijanja" položila je svoj prvi ispit!

Lijepo ispunjen prostor Kina Urania, gdje su se mogle vidjeti gotovo sve generacije koje obitavaju u ovom gradu, pozitivna atmosfera koja je jednostavno plovila zrakom te odlična igra i još bolji rezultat NK Osijeka, onoga zbog koga je ovo sve i održano. Tako se ukratko može opisati premijerno druženje uz gostujući susret Bijelo-plavih i ne možemo dočekati priliku za novo. 

Sjajno je bilo vidjeti roditelje s djecom te je na taj način ostvaren cilj da ovo bude obiteljski dan uz nogomet, a iskreno vjerujemo kako će u idućim navratima, ukoliko do njih dođe, Kino, kojeg se ovog puta neizmjerno zahvaljujemo na suradnji, biti još ispunjenije. Jer upravo to je cilj ovakvog druženja, stvarati jedno zajedništvo, koje se ukratko može nazvati i školom navijanja. I to navijanja za naš klub, koji bi trebao biti ponos nas i našeg grada.

Svjesni smo da su doživljaj prvog poluvremena pokvarile male tehničke poteškoće, koje su u par navrata otežale gledanje prijenosa, no nadamo se da nam nećete zamjeriti takve "dječje bolesti", budući da je ovo bilo prvi put. Već tijekom drugog poluvrema sve je išlo glatko, kao što je glatka bila i pobjeda naših nogometaša.

Svoje oduševljenje iznio nam je, na izlasku iz Kina, jedan naš mali sugrađanin, koji je bio u pratnji oca, dugugodišnjeg navijača: "Jako sam sretan što sam imao priliku gledati pobjedu Osijeka na velikom ekranu. Tata i ja ćemo sigurno doći i ako još koji put bude nešto ovako, a nagovoriti ću i moje prijatelje iz škole, pa da nas bude još više, da pjevamo i slavimo zajedno."

Gledanju su se pridružila i trojica prvotimaca koji nisu konkurirali za susret Sasha Aneff, Almir Aganspahić i Davor Špehar.

Na kraju bi smo se još zahvalili onima bez kojih ono ne bi bilo moguće, a to su Hrvatski Telekom, Kinematografi i Sportska dimenzija.