NK Osijek i Coca-Cola potpisali ugovor koji se odnosi na podršku Školi nogometa u Gradskom vrtu.

Nogometni klub Osijek dao je značajan doprinos akciji kompanije Coca-Cola Hrvatska u projektu budućeg osvjetljivanja Pješačkoga mosta. Kao što je poznato, naši su sugrađani prikupili traženih 108.048 čepova s raznih boca ovog popularnog bezalkoholnog pića, a najpopularniji sportski kolektiv na ovim prostorima pobrinuo se u veliku kutiju s čepovima ubaciti njih ukupno 1.947. Simbolika se, dakako, odnosi na godinu osnutka NK Osijek.

Veliko hvala ljudima u Klubu jer su nas podržali ovom prigodom, kao što smo i mi njih u globalnom projektu „Pokrenimo grad“. Razmišljali smo što bismo mi u tom smjeru mogli napraviti i odlučili se osvjetliti naš prepoznatljivi most. Iako smo prikupili dovoljan broj čepova, građani ih i dalje skupljaju, što je još jedan dokaz da smo pogodili s akcijom. Sada smo u procesu nabavka opreme koja bi nam trebala biti dostavljena do 20. svibnja, nakon čega bi krenuli i s njezinim postavljanjem, pričao nam je regionalni predstavnik Coca-Cole Stijepan Petrović.

Logo Coca-Cole na dresovima

Inače, oni koji su prikupili najviše čepova, na poklon su, prošle subote, u bladanskom ozračju na Trgu Ante Starčevića, dobili na poklon uramljeni dres našeg nogometnog prvoligaša. Osim prikupljanja čepova, NK Osijek i Coca-Cola suradnju su ostvarili i na sportskom polju. Naime, potpisali su jednogodišnji ugovor, pa kadeti i juniori našeg prvoligaša na svojim dresovima nose logo Coca-Cole, po čemu su također prepoznatljivi u Prvoj HNL za mladež. 

To je naša potpora mlađim kategorijama Bijelo-plavih koje su uvijek „izbacivale“ talente od kojih su mnogi zaigrali za prvu momčad, a nije malo ni onih koji su dospjeli i do reprezentacije Hrvatske. Želimo da se NK Osijek dugoročno može osloniti na svoju Školu nogometa i crpiti njezin potencijal. Ugovor smo potpisali na godinu dana, no već sada sam siguran da ćemo to i produžiti kada bude došlo vrijeme, dodao je Petrović.

Ovu je suradnju vrlo pozitivnom ocijenio i direktor Nogometnog kluba Osijek, Igor Galić koji je istaknuo:

Eto, zajedno smo pokrenuli lijepe stvari, oni oko akcije „Osvijetlimo naš most“, a mi što se tiče brandiranja Kluba, omasovljenja navijačke populacije i približavanja našim simpatizerima, da i ne govorim o sportskim rezultatima koje postižemo. Coca-Cola je svjetski brand, drago nam je što surađujemo, a posebno što je fokus na našoj nogometnoj Školi.

Foto: Novica Janković/Leon produkcija