U nastavku pročitajte odgovore na često postavljena pitanja u svezi godišnjih ulaznica. Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nam ih postavite na marketing@nk-osijek.hr

Gdje mogu kupiti svoju godišnju ulaznicu?

Godišnju ulaznicu možete kupiti u portir kućici na južnom parkingu stadiona, svakog radnog dana od 9 do 15 sati. Detaljniju proceduru i opciju za online kupovinu možete pronaći na linku .

Koji podaci su potrebni za kupnju godišnje ulaznice?

Za kupnju godišnje ulaznice potrebni su nam vaše ime, prezime, datum rođenja, OIB, adresa, kontakt telefon, e-mail.

Ovi podaci potrebni su nam i ako ste već bili vlasnik godišnje ulaznice s obzirom da su sve ulaznice personalizirane te sukladno važećim propisima svake sezone moramo imati aktualne podatke.

Ispunio sam pristupnicu online i izvršio uplatu za moju godišnju. Kada ju mogu preuzeti?

Nakon što ste ispunili sve podatke, poslali nam ispunjeni obrazac i izvršili uplatu, svoju godišnju ulaznicu ćete moći preuzeti dva dana nakon što ste poslali obrazac i uplatnicu na mail tickets@nk-osijek.hr.

Godišnju ulaznicu preuzimate u prostorijama Kluba u portir kućici na južnom parkingu stadiona, svakog radnog dana od 9 do 15 sati.

Detaljniju proceduru možete pronaći na linku 

Želim kupiti ulaznicu s popustom i tek danas sam se učlanio u Bijelo-Plavi Klub. Hoću li moći ostvariti popust?

Prilikom kupovine godišnje ulaznice možete se učlaniti i u Bijelo-plavi klub i odmah ostvariti popust za članove.

Više info o Bijelo-plavom klubu pronađite na linku.

Učlanio sam se davno, ali nisam podigao svoju iskaznicu. Kada to mogu napraviti?

Prilikom ispunjavanja obrasca za kupovinu godišnje ulaznice, provjerit ćemo valjanost i vaše članske iskaznice, a prilikom preuzimanja godišnje moći ćete preuzeti i svoju člansku iskaznicu, ako ste se ranije učlanili.

Više info o Bijelo-plavom klubu pronađite na linku.

Učlanio sam se u Bijelo-plavi klub nedavno, ali nisam siguran je li moja iskaznica aktivna. Kako to mogu provjeriti?

Prilikom kupovine godišnje ulaznice provjerit ćemo i valjanost vaše članske iskaznice te istu aktivirati kako biste ju mogli koristiti već pri kupovini godišnje ulaznice.

Više info o Bijelo-plavom klubu pronađite na linku.

Ispunjavam pristupnicu online. Na kraju moram upisati članski broj. Nisam podigao svoju iskaznicu i još ne znam broj. Hoće li vrijediti pristupnica? 

Ukoliko niste još preuzeli svoju člansku iskaznicu, uz ispunjeni obrazac za godišnju, pošaljite nam i ispunjeni obrazac za člansku iskaznicu. Kad dođete preuzeti godišnju ulaznicu, dobit ćete i svoju člansku iskaznicu.

Vrijedi li godišnja ulaznica za Kup utakmice?

Vaša godišnja ulaznica vrijedi za sve utakmice Hrvatski Telekom Prve Lige, utakmice Druge Hrvatske nogometne lige, utakmice Hrvatskog nogometnog kupa (osim finala) i pripremne utakmice kojima je organizator NK Osijek u sezoni 2018./2019.

Više informacija o cijenama i paketima na linku

Što znači obiteljska godišnja ulaznica (1+1) i tko ju može kupiti? 

Obiteljska godišnja ulaznica vrijedi za dvije osobe iz istog domaćinstva i iznosi 250 kn ukoliko ste se prije toga učlanili u Bijelo-Plavi Klub, i to za utakmice Hrvatski Telekom Prve Lige, utakmice Druge Hrvatske nogometne lige, utakmice Hrvatskog nogometnog kupa (osim finala) i prijateljske utakmice u organizaciji NK Osijek u sezoni 2018./2019.

Cijena za svaku dodatnu osobu iz istog domaćinstva iznosi 50 kn.

Želim kupiti obiteljski paket za svoju četveročlanu obitelj. Koliko će me koštati naša godišnja za Istok? 

Ukoliko se učlanite u Bijelo-Plavi Klub, cijena godišnje ulaznice za vašu obitelj za utakmice Hrvatski Telekom Prve Lige, utakmice Druge Hrvatske nogometne lige, utakmice Hrvatskog nogometnog kupa (osim finala) i prijateljske utakmice u organizaciji NK Osijek u sezoni 2018/2019 iznosit će:

Osnovni obiteljski paket (1+1) + dodatna osoba iz kućanstva + dodatna osoba iz kućanstva = 250 kn + 50 kn + 50 kn = 350 kn. 

Koji je uvjet za kupovinu Obiteljske ulaznice?

Prilikom izdavanja godišnjih ulaznica u obiteljskom paketu potrebno je da su svi članovi Obiteljskog paketa prijavljeni na istoj adresi stanovanja. Svaki član Obiteljskog paketa mora ispuniti ponaosob obrazac sa svim podacima. 

Mogu li izabrati svoje mjesto na tribini? 

Prilikom kupovine godišnje ulaznice možete odabrati: tribinu, sektor, red i sjedalo.

Pri izdavanju godišnjih ulaznica, Nogometni klub Osijek ne može jamčiti dostupnost traženog mjesta te zadržava pravo izdati godišnju ulaznicu za dostupno mjesto najbliže onom koje ste tražili.


Živim u inozemstvu. Kako mogu doći do članske iskaznice i godišnje ulaznice?

Molimo Vas da nam se obratite na tickets@nk-osijek.hr kako bi se dogovorili o načinu dostave Vaše članske iskaznice i/ili načinu plaćanja i dostave Vaše godišnje ulaznice.

Mogu li kupiti godišnju ulaznicu karticom ili platiti na rate?

Plaćanje možete izvršiti svim debitnim karticama, a kupovinu na rate možete ostvariti s Visa, Maestro i Mastercard karticama (najviše na tri rate ovisno o uvjetima pojedine kartice / samo ZABA kartice).

Imam 15 godina i htio bih kupiti godišnju, trebam li neko odobrenje od roditelja?

Da, sve maloljetne osobe za kupnju godišnje ulaznice moraju imati suglasnost roditelja / skrbnika. Izjavu o suglasnosti možete preuzeti ovdje te ju donijeti ispunjenu i potpisanu prilikom kupovine godišnje ulaznice ili ju Vaš roditelj / skrbnik mora potpisati prilikom kupovine godišnje ulaznice.

 

Pravilnik o općim uvjetima za kupovinu godišnjih ulaznica dostupan je ovdje.

Prilikom postupanja s osobnim podacima naših članova i NK Osijek i Cashback postupaju sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka.

Izjavu o zaštiti podataka Nogometnog kluba Osijek možete pročitati ovdje.

 

Ako ovdje nismo odgovorili na vaša pitanja, slobodno ih pošaljite na tickets@nk-osijek.hr.