NK Osijek NK Osijek NK Osijek Prikaži izbornik
Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies).
Više informacija možete pronaći OVDJE.Prihvaćam
Često postavljena pitanja - Bijelo-Plavi Klub i godišnje ulaznice

FAQ #bijeloplaviklub i godišnje ulaznice

Često postavljena pitanja - Bijelo-Plavi Klub i godišnje ulaznice

21.07.2017.

U nastavku pročitajte odgovore na često postavljena pitanja u svezi članstva u Bijelo-Plavom Klubu i godišnjih ulaznica. Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nam ih postavite na marketing@nk-osijek.hr

Što je to Bijelo-Plavi Klub?

Bijelo-Plavi Klub je naziv za godišnje članstvo u Nogometnom klubu Osijek. Budi i ti dio pokreta i učlani se, jer tako postaješ dio bijelo-plavog pokreta, pokazuješ privrženost i pripadnost svome klubu i ujedno i ostvaruješ pogodnosti kod preko stotinu Bijelo-Plavih Partnera. Članstvo je besplatno.

Više informacija na linku

 

Kako se postaje član Bijelo-Plavog Kluba?

Član postajete ispunjavanjem pristupnice. Pristupnicu možete ispuniti online (nakon čega ćete doći po iskaznicu u Klub), ili ju možete ispuniti u Klubu, gdje preuzimate svoju člansku iskaznicu.

Više informacija na linku

 

Kako kupiti godišnju ulaznicu?

Godišnju ulaznicu možete kupiti u prostorijama Kluba svakim radnim danom od 12 do 18 h i subotom 10 do 12 sati.

Više informacija na linku  

 

Koji podaci su potrebni za kupnju godišnje ulaznice?

Za kupnju godišnje ulaznice potrebni su nam vaše ime, prezime, datum rođenja, OIB, broj osobne, adresa, kontakt telefon, e-mail. Ovi podaci potrebni su nam i ako ste već bili vlasnik godišnje ulaznice s obzirom da su sve ulaznice personalizirane te sukladno pravilima svake sezone moramo imati aktualne podatke.

 

Kupio sam godišnju ulaznicu. Kada ju mogu podići?

Nakon što ste ispunili sve podatke i izvršili uplatu vašu godišnju možete podići od 1. srpnja u radnom vremenu prodajnog mjesta (ponedjeljak - petak 12 do 18 sati i subotom 10 - 12 sati)

 

Popunio sam pristupnicu online za članstvo i nisam dobio potvrdu za email. Jesam li ja član Bijelo-Plavog Kluba i mogu li ostvariti popust na godišnju ulaznicu?

Ukoliko tijekom registracije online niste dobili poruku o grešci i uspješno ste dovršili registraciju možete smatrati kako ste postali član Bijelo-Plavog kluba. Vašu člansku iskaznicu možete podići svakim radnim danom od 12 do 18 h i subotom 10 do 12 sati .

 

Članska iskaznica mi ističe 30. lipnja. Što sada s popustima i kupovinom godišnje ulaznice?

Produžili smo vrijeme trajanja članskih iskaznica do 1. rujna. Do tada možete ostvarivati sve popuste kao i do sada. Kod kupovine godišnje ulaznice samo navedite svoj broj iskaznice.

 

Učlanio sam se 28. lipnja. Zašto nisam dobio svoju iskaznicu i kada ću je dobiti?

S obzirom na produženi rok valjanosti starih članskih iskaznica do 1. rujna nove članske iskaznice (2017./2018.) će biti moguće podići tek nakon tog datuma. Ukoliko vam treba iskaznica za ostvarivanje popusta u vremenu do 1. rujna izradit ćemo vam staru iskaznicu koju ćete morati zamijeniti početkom rujna. 

 

Želim kupiti godišnju s popustom i tek danas sam se učlanio u Bijelo-Plavi Klub. Hoću li moći ostvariti popust?

Možete ostvariti popust. Na prodajnom mjestu recite kako ste se danas učlanili ili pokažite email potvrde koji ste dobili na vašu email adresu prilikom učlanjenja.

 

Želim kupiti ulaznicu s popustom i tek danas sam se učlanio u Bijelo-Plavi Klub. Hoću li moći ostvariti popust?

Možete ostvariti popust. Na prodajnom mjestu recite kako ste se danas učlanili ili pokažite email potvrde koji ste dobili na vašu email adresu prilikom učlanjenja.

 

Gdje i kada se može preuzeti članska iskaznica? 

Vašu novu (2017./2018.) člansku iskaznicu možete podići od 1. rujna u klupskim prostorijama.

 

Učlanio sam se davno ali nisam podigao svoju iskaznicu. Kada to mogu napraviti?

S obzirom kako od 1. rujna izdajemo nove članske iskaznice molimo vas da tada podignete vašu novu iskaznicu. Za kupovinu godišnje i pojedinačne ulaznice dovoljno je pokazati email potvrde koji ste dobili prilikom učlanjenja. Ukoliko vam treba iskaznica za ostvarivanje popusta u vremenu do 1. rujna izradit ćemo vam staru iskaznicu koju ćete morati zamijeniti početkom rujna (dođite do klupskih prostorija od ponedjeljka do petka u vremenu od 12 do 18 h i subotom 10 do 12 sati). 

  

Ispunjavam pristupnicu online. Na kraju moram upisati članski broj. Nisam podigao svoju iskaznicu i još ne znam broj. Hoće li vrijediti pristupnica? 

Ukoliko niste dobili svoju člansku iskaznicu, a ispunili ste obrazac online slobodno to polje ostavite prazno, a pristupnicu nam dostavite emailom ili osobno u Klub.

 

Što znači obiteljska godišnja ulaznica (1 + 1) i tko ju može kupiti? 

Obiteljska godišnja ulaznica vrijedi za dvije osobe iz istog domaćinstva i iznosi 250kn ukoliko ste se prije toga učlanili u Bijelo-Plavi Klub. 

 

Moja obitelj broji četiri člana. Koliko će me koštati godišnja za Istok ili Zapad? 

Ukoliko se učlanite u Bijelo-Plavi Klub, cijena godišnje ulaznice za Vašu obitelj će iznositi: Obiteljska godišnja ulaznica (1+1) plus dodatna osoba iz kućanstva plus dodatna osoba iz kućanstva = 250kn + 50kn + 50kn = 350kn. Cijena obiteljske godišnje ulaznice je ista za Istok i Zapad.

 

Što moramo ispuniti za dobivanje Obiteljske ulaznice?

Prilikom izdavanja Obiteljske ulaznice potrebno je donijeti dokaz o stanovanju na istoj adresi. Svaki član Obiteljskog paketa mora ispuniti ponaosob obrazac s svim podacima.

 

Mogu li izabrati svoje mjesto na tribini? 

Da. Prilikom kupovine godišnje ulaznice možete odabrati: tribinu, sektor, red i sjedalo.

 

Uplatio sam godišnju ulaznicu online. Kada ju mogu preuzeti i kada ću dobiti račun? 

Godišnju ulaznicu možete podići u prostorijama kluba uz važeći osobni dokument (uz pokaz potvrdu o plaćanju). Račun ćemo Vam poslati poštom nakon što uplata bude vidljiva na našem računu. 

 

Član sam Bijelo-Plavog kluba. Kada mogu početi ostvarivati popuste kod Bijelo-Plavih Partnera?

Popis naših partnera pronađite na linku. Svaki parner ima obilježje (naljepnicu) na samom prodajnom mjestu. 

 

Kako ću znati tko je Bijelo-Plavi Partner i koliki popust daje?

Popis partnera s popustima je objavljen na našim web stranicama, a svaki partner ima obilježje (naljepnicu) na samom prodajnom mjestu. 


 
Živim u inozemstvu. Kako mogu doći do članske iskaznice i godišnje ulaznice?

Molimo Vas da nam se obratite na marketing@nk-osijek.hr kako bi se dogovorili o načinu dostave Vaše članske iskaznice i/ili načinu plaćanja i dostave Vaše godišnje ulaznice.

 

Vrijedi li godišnja ulaznica za Kup utakmice i kvalifikacijske utakmice Europa lige?

Godišnja ulaznica vrijedi za sve domaće utakmice (18) Hrvatski Telekom Prve lige, za kvalifikacijske utakmice Europa lige, za utakmice Kupa (osim finala)  te sve pripremne utakmice kojima je organizator NK Osijek u sezoni 2017./18. 

  

Mogu li kupiti godišnju ulaznicu karticom ili platiti na rate?

Plaćanje možete izvršiti svim debitnim karticama, a kupovinu na rate možete ostvariti s Visa, Maestro i Mastercard karticama (najviše na tri rate ovisno o uvjetima pojedine kartice / banke / samo ZABA kartice).  

 

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nam ih postavite na marketing@nk-osijek.hr

 

HT Prva liga

1.Dinamo2+66
2.Rijeka2+56
3.Hajduk2+24
4.Inter-Zaprešić2+24
5.Slaven Belupo2-13
6.Osijek202
7.Istra 19612-21
8.Rudeš2-31
9.Lokomotiva2-30
10.Cibalia2-60

Sljedeća utakmica

Hrvatski Telekom Prva liga, 3. kolo

Osijek - Dinamo

Stadion Gradski vrt, 30.07.2017. 21:00

Prethodna utakmica

Hrvatski Telekom Prva liga, 2. kolo

Istra 1961 - Osijek 1:1

Aldo Drosina, 23.07.2017. 21:00

Ostale vijesti