U nastavku pročitaj odgovore na često postavljana pitanja u vezi članstva u Bijelo-plavom klubu i NK Osijek Cashback Programu. Dodatna pitanja slobodno uputi na broj telefona +385 13890930 ili service.nk-osijek@cashbackworld.com
Što je Bijelo-Plavi Klub?
Bijelo-plavi klub je klub koji okuplja navijače i simpatizere Nogometnog kluba Osijek, ali i sve ljude koji žele nastaviti pokretanje našeg grada! Učlanjenjem u Klub pokazuješ svoju aktivnu podršku bijelo-plavom pokretu te privrženost i pripadnost svom Klubu i svom gradu. Pokaži svoje boje, boje svog grada i Kluba!
Više informacija na linku.
Što je NK Osijek Cashback Program?
NK Osijek Cashback Program je kupovna zajednica čiji članovi mogu besplatno i bez obaveza ostvarivati kupovne pogodnosti pri svakoj svojoj kupovini u Cashback trgovinama.
Određeni dio iznosa svake vaše kupovine vraća vam se na bankovni račun kroz Cashback opciju, dio iznosa odlazi u korist potpore mlađim razvojnim selekcijama Škole nogometa NK Osijek, a pri svakoj kupovini skupljate i Shopping Points uz koje ostvarujete posebne popuste kroz Deals ponude.
Više informacija o Cashback Programu na linku.
Kako se postaje član Bijelo-Plavog Kluba i NK Osijek Cashback Programa?
Ispunjavanjem obrasca za učlanjenje na flyeru i predajom obrasca na prodajnom mjestu za prodaju godišnjih i učlanjivanje – u prostorijama Klubau portir kućici na južnom parkingu stadiona, svakog radnog dana od 14 do 18 sati i subotom od 10 do 14 sati ili online ovdje.
Više informacija i detaljnije procedure o učlanjenju na linku.
Koji podaci mi trebaju za učlanjenje?
Za učlanjenje su nam potrebni vaše ime, prezime, datum rođenja, e-mail adresa i broj telefona.
Imam 13 godina i želim se učlaniti u Bijelo-plavi klub, trebam li neko odobrenje roditelja?
Da, sve maloljetne osobe za učlanjivanje u Bijelo-plavi klub moraju imati suglasnost roditelja / skrbnika. Izjavu o suglasnosti možete preuzeti ovdje te ju donijeti ispunjenu i potpisanu prilikom učlanjivanja u Bijelo-plavi klub ili ju Vaš roditelj / skrbnik mora potpisati na licu mjesta prilikom učlanjivanja.
Što trebam upisati u polje barkod pri online registraciji?
Pri ispunjavanju obrasca online polje barkod ostavite prazno. Nakon što preuzmete svoju NK Osijek Cashback Card člansku iskaznicu možeš ju unijeti pod “Moje kartice” na vašem profilu kako biste mogli skupljati pogodnosti pri kupovini kod trgovaca partnera.
Želim kupiti ulaznicu za domaću utakmicu NK Osijek s popustom, a još nemam svoju NK Osijek Cashback Card. Mogu li ostvariti popust?
Naravno, na blagajni pokažite e-mail potvrdu o članstvu u NK Osijek Cashback Programu.
Želim kupiti godišnju ulaznicu i ostvariti popust, a nisam član, kako se mogu učlaniti?
Na prodajnom mjestu za prodaju godišnjih ulaznica možete se učlaniti u Bijelo-plavi klub ili provjeriti valjanost vaše članske iskaznice.
Više informacija na linku.
Kako ću znati kod kojih trgovaca mogu ostvarivati popuste? Mogu li i dalje ostvarivati iste popuste kao dosad?
Sa svojom članskom iskaznicom Bijelo-plavog kluba – NK Osijek Cashback Card – članovi mogu ostvarivati pogodnosti kod postojećih Bijelo-plavih partnera i novih Cashback partnera.
Postojeći bijelo-plavi partneri kod kojih su članovi dosad ostvarivali popuste s članskom iskaznicom Bijelo-plavog kluba i dalje ostaju u sustavu popusta i možete ih prepoznati po naljepnici MEMBER SPOT – ČLANSKI POPUST.
Na web stranici www.cashback.nk-osijek.hr bit će redovno ažuriran popis onih partnera koji postaju dio NK Osijek Cashback Programa i kod kojih možete ostvarivati pogodnosti koje ti pruža NK Osijek Cashback Card. Sve Cashback partnere možete prepoznati po naljepnici MEMBER SPOT – CASHBACK WORLD.
Više informacija o ostvarivanju pogodnosti kod jednih i drugih partnera NK Osijeka možete vidjeti ovdje.
Živim u inozemstvu. Kako mogu doći do članske iskaznice?
Možete se učlaniti online (za učlanjivanje je potreban hrvatski broj mobitela) i nakon toga se javiti na bijeloplaviklub@nk-osijek.hr kako bismo se dogovorili o načinu dostave članske iskaznice.
Nije mi jasno kako skupljam svoje pogodnosti u Cashbacku? Nije mi isplaćen Cashback? Kako mogu vidjeti koliki iznos sam skupio za podršku Školi nogometa? Mogu li člansku iskaznicu koristiti pri online shoppingu? Gdje mogu vidjeti evidenciju svih svojih kupovina?
Javite se na broj telefona +385 13890930 ili service.nk-osijek@cashbackworld.com gdje ćete dobiti sve potrebne informacije.
Prilikom postupanja s osobnim podacima naših članova i NK Osijek i Cashback postupaju sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka.
Izjavu o zaštiti podataka Nogometnog kluba Osijek možete pročitati ovdje.
Pravilnik o članstvu u Bijelo-plavom klubu pronađite ovdje.
Više informacija o Cashback programu i postupanju s osobnim podacima dostupno je i u Općim uvjetima poslovanja za članove Cashback worlda, Izjavi o zaštiti podataka i Suglasnosti za korištenje i prosljeđivanje podataka.
Za sva pitanja oko Cashback Programa javite se na broj telefona +385 13890930 ili service.nk-osijek@cashbackworld.com gdje ćete dobiti sve potrebne informacije.