Velikim sponzorima pridružio se i domaća tvrtka „Žito“, a dres će u prodaji biti od sredine srpnja.

Predstavljen je novi dres Nogometnog kluba Osijek u kojemu će naši prvotimci igrati domaće prvenstvene i Kup utakmice. Nikeova inačica napravljena je za Bijelo-plave, a na promociji u Press salonu Gradskog vrta bili su direktor marketinga Alen Nađsombat i kapetan osječke momčadi Borna Barišić. 

Prvo bih naglasio da se uz naše glavne sponzore koji su s nama odigrali prošlu sezonu, timu prikljucio i veliki lokalni sponzor „Žito“ sa svojim novim brendom „Dobro“. Sa „Žitom“ i brendom „Dobro“ dijelimo iste vrijednosti i zajedno želimo dalje pokretati ne samo grad, vec i regiju. No, više o tomu na jednoj od sljedećih press konferencija reći će naš Predsjednik Ivan Meštrović i gospodin Marko Pipunić. Što se tiče novog dizajna, reakcije medija i javnosti su već nakon prve najave, oko Božića, bile izvrsne, rekao je Nađsombat. 

U Europi samo Meszaros&Meszaros

Kapetanu Barišiću se posebno sviđa novi dres i jedva čeka da sa svojim suigračima nastupi u njemu:

Odličan je! U našim je prepoznatljivim bojama, lijepo je dizajniran i meni je ovo najljepši dres Osijeka do sada! Siguran sam da će se dopasti i navijačima. 

Inače, UEFA ima jasne propise da na dresu u europskim utakmicama može biti istaknut samo jedan sponzor i to će u našem slučaju biti tvrka Meszaros&Meszaros, odnosno ono prepoznatljivo veliko slovo M s prednje strane.