U nastavku pročitaj odgovore na često postavljana pitanja u vezi NK Osijek Cashback Programa. Dodatna pitanja slobodno uputite na broj telefona +385 13890930 ili service.nk-osijek@cashbackworld.com

1. Što za mene kao člana NK Osijeka predstavlja članska iskaznica za Cashback oznakom?
Za Vas kao člana Bijelo-plavog kluba nova članska iskaznica predstavlja novi način uštede i ostvarivanja dodatnih pogodnosti s korištenjem Vaše članske iskaznice.

2. Koliko se naplaćuje članstvo u NK Osijeku?
Članstvo u NK Osijeku kao i sama izrada NK Osijek Cashback članske iskaznice je besplatna.

3. Imam člansku iskaznicu NK Osijeka na kojoj piše godina 2016/2017 ostvarujem li i na njoj Cashback pogodnosti?
Nažalost ne. Potrebno je izvršiti zamjenu Vaše članske iskaznice trajnom. Potrebno je ponovno ispuniti registracijski obrazac online OVDJE ili putem obrasca na našim promo pultovima. Nakon što Vaša nova članska iskaznica bude napravljena dobiti ćete SMS i email obavijest o registraciji i možete ju koristiti kao virtualnu unutar aplikacije ili fizičku člansku iskaznicu podići na portir kućici stadiona NK Osijek.

4. Kako funkcionira ušteda koju ostvarujem?
Kod trgovca partnera, prilikom plaćanja računa uz predočenje Vaše članske iskaznice ostvarujete određeni postotak Cashbacka na Vaš virtualni račun. Nakon što ste dosegnuli 75,00kn Cashbacka iznos se isplaćuje na bankovni račun koji ste upisali u Vašem profilu prilikom popunjavanja osobnih podataka.

Npr. Ako kod partnera trgovca koji daje Cashback od 10% plaćate račun u iznosu od 100,00 kn, ostvarujete povrat od 10,00 kn.

5. Mogu li se učlaniti u Bijelo-plavi klub prilikom kupovine godišnje ulaznice?

Naravno, popunite flyer koji će biti dostupan, a Vaša članska iskaznica će odmah biti izrađena

6. Kako mogu provjeriti je li moja transakcija evidentirana?
Unutar aplikacije koju ste prethodno skinuli i ulogirali se preko korisničkih podataka, odabirom „ Moji vaučeri i ponude“, te zatim „Moji prometi“ vidljivi su Vam svi trgovci partneri kod kojih ste predočili svoju člansku iskaznicu, iznos računa i iznos Cashbacka koji ostvarujete. Ako transakcija nije evidentirana unutar 48 sati od transakcije račun možete poslati na email adresu service.nk-osijek@cashbackworld.com

7. Kako mogu skinuti Cashback aplikaciju?
Aplikacija je besplatna i moguće ju je skinuti na mobilnim uređajima koji se nalaze na Android i na iOS platformi.

8. Što učiniti ako nemam fizički člansku iskaznicu sa sobom, a popunio sam online pristupnicu?
Potvrdu Vaše registracije kao i virtualnu člansku iskaznicu dobili ste na mail adresu koju ste naveli prilikom registracije. Nakon potvrđene registracije Vaša virtualna članska iskaznica je sprema za korištenje. Skidanjem aplikacije Vaša virtualna članska iskaznica pojaviti će se na zaslonu ako jednostavno protresete Vaš mobilni uređaj.

9. Kako ostvariti pogodnosti za Cashback i nalazim se kod trgovca gdje je istaknuto da je Cashback partner NK Osijeka, a ja se još nisam registrirao, tj. nemam člansku iskaznicu?
Potrebne su Vam svega 2 minute vremena kako biste postali registrirani član NK Osijeka i ostvarivali pogodnosti s Vašom članskom iskaznicom. Klikom OVDJE popunite svoje podatke i putem emaila ćete dobiti potvrdu registracije. Nakon toga ste registrirani član NK Osijeka, te putem virtualne članske iskaznice također ostvarujete pogodnosti.

10. Primijetio sam da se kod svakog trgovca nalazi određeni postotak Cashbacka koji se ostvaruje i oznaka SP. Što znači SP?
SP su Shopping Points koje članovi dodatno skupljaju prilikom kupovine kod trgovaca partnera. Za skupljen određeni broj Shopping Points iste možete zamijeniti za dodatne popuste prilikom kupovine kod trgovaca partnera ili za neke od istaknutih NK Osijek artikala.

11. Gdje mogu vidjeti kod kojih trgovaca partnera ostvarujem postotak Cashback?
Putem aplikacije možete preko lokacije pretražiti trgovca partnera ili u izborniku ako kliknete na povećalo i upišete traženog trgovca partnera. Osim Cashbacka iznosa navedeni su kontakt podaci partnera, radno vrijeme, lokacija, te opis partnera. Također svaki trgovac partner na vidljivom mjestu ima istaknutu naljepnicu (na vratima ili kraj blagajne)

12. Gdje mogu vidjeti koji trgovci partneri su mi u blizini?
Nakon što ste skinuli aplikaciju potrebno je na uređaju uključiti lokaciju. Samim time ste omogućili da putem aplikacije možete vrlo jednostavno doći do popisa trgovaca partnera u Vašoj blizini. Ovisno o lokaciji gdje se nalazite broj trgovaca partnera u blizini će se mijenjati.

Također u aplikaciji Vam je naznačeno koliko ste udaljeni od pojedinog trgovca partnera.

13. Gdje mogu pronaći koji su novi partneri unutar NK Osijek Cashback programa ili koje akcije imaju?
Novosti o partnerima i o dodatnim akcijama koje partneri imaju za NK Osijek Cashback članove možete pronaći na web stranici cashback.nk-osijek.hr

14. Što je to eVoucher?
eVoucher je nova pogodnost koju imate kao članovi Cashback programa. Može se reći da je eVoucher “virtualni kupon” koji koristite kao sredstvo plaćanja prilikom kupovine kod pojedinih trgovaca partnera. eVoucher možete koristiti tako da odaberete kod kojeg trgovca partnera želite kupiti određeni artikl i unutar aplikacije odaberete iznos i način plaćanja. Spreman je za korištenje dok čekate u redu na blagajni, ali isto tako možete ga proslijediti nekome putem Viber ili email-a. Plaćanje eVoucherom tretira se kao gotovinsko plaćanje tako da ako trgovac partner ima popust za gotovinsko plaćanje isti ostvarujete.

14. Gdje mogu poslati upit ako mi treba pomoć s korištenjem kartice ili ako mi je nešto nejasno?
Vaše upite možete poslati emailom na adresu service.nk-osijek@cashbackworld.com