Posebno će biti zanimljivo subotnje druženje na Trgu Ante Starčevića na koje stižu i naši nogometaši, a u nedjelju ponovno tražimo našeg "Fiću".

I ovih je dana dosta marketinških aktivnosti našeg prvoligaša. U četvrtak smo, primjerice, u dvorani Jug sudjelovali u tradicionalnom školskom-sportskom danu osječkih osnovnih i srednjih škola.

NK Osijek sudjeluje i u različitim projektima koji imaju za cilj uključiti nove mlade snage u projekt pokrenimo grad.

Tako će danas Alen Nađsombat, direktor marketinga NK Osijek, biti gost na projektu SMARTCAFFE Udruge BOOKMARK, udruge studenata marketinga Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Radi se o tematskim razgovorima uz kavu.

Biti ćemo gosti i na Ekonomskom fakultetu gdje će biti upriličena Konferencija „Inspire me“, odnosno radionica „NK Osijek case study“. Riječ je o promociji Osijeka II i Škole nogometa kroz online kanale, a početak je u 18,15 sati.

U subotu nastavljamo s akcijom „Pronađi Fiću“ u kojoj ćemo na Trgu Ante Starčevića organizirati druženje naših prvotimaca s navijačima od 10,50 do 11,15. Na štandu NK Osijek od 10,30 do 12 sati prodavat će se polugodišnje iskaznice i navijački rekviziti po popularnim cijenama.

Na istom mjestu, istog dana, sudjelovat ćemo i u prebrojavanju čepova na eventu Coca-Cole za osvjetljavanje popularnog „Visećeg“ mosta na Dravi, a ako i sami donesete čepove s Coca-Cola boca možete očekivati i razne nagrade.

#samodobrevijesti

Na dan utakmice protiv Hajduka (nedjelja), opet ćete imati prigodu potražiti našeg klupski ukrašenog i prepoznatljivog  „Fiću“ u njegovoj promotivnoj vožnji koja će potrajati od 11 do 13 sati, što će također biti prigoda za kupnju polugodišnjih ulaznica.

Neposredno prije ogleda sa Splićanima u VIP salonu Gradskog vrta bit će potpisani ugovori sa sponzorima Nikeom i Strabagom, a podsjećamo i kako 90 minuta uoči početka nedjeljnog derbija (15,00) možete posjetiti promo-štandove NK Osijek i kupiti navijačke rekvizite.