Koncern Žito odlučio je podržati projekt našeg prvoligaša, a pomoći će i vinkovačkoj Cibaliji.

Već na europskim utakmicama protiv Santa Colome i Luzerna gledatelji su na reklamnim panoima stadiona Gradski vrt mogli primjetiti logo i poruke brenda DOBRO.

DOBRO je brand trajnih mesnih proizvoda koje proizvodi Žito grupa, vodeća poljoprivredna i prehrambena industrija u Slavoniji. Žito grupa se sastoji od 29 poslovnih subjekata i zapošljava 1.500 djelatnika.

Upravo je ova uspješna i prestižna tvrtka, čiji je vlasnik Marko Pipunić proglašen poduzetnikom godine u Hrvatskoj, i službeno postala novi, važan sponzor Nogometnog kluba Osijek. Iz „Žito“ grupe je stiglo i priopćenje u kojem se navodi:

„Žito je kompanija koja godinama podržava različite sportove poput gimnastike, atletike, tenisa, plivanja...

Iako nogomet do sada nije bio jedan od njih, prepoznali smo da se u NK Osijeku događa puno više od nogometa. Zato smo odlučili podržati NK Osijek "pokret", jer to je pokret energije i zajedništva, koji povezuje i koji kreira novu nogometnu i navijačku kulturu u našem gradu. Kada se gotovo 15.000 građana odluči učlaniti u Bijelo plavi klub, jasno je da se u gradu događa nešto veliko i dobro.

Zato smo se i odlučili povezati kroz naš brend mesnih proizvoda DOBRO, jer upravo dobro utjelovljuje i samu bit poslovanja Žito kompanije – činjenje dobroga za naše ljude i za dobrobit cijele Slavonije.

Zbog vizije razvoja koja je usmjerena ne samo Osijeku, već cijeloj Slavoniji, odlučili smo istovremeno podržati i drugog slavonskog prvoligaša, HNK Cibaliju, i kroz naš brend DOBRO povezati građane i gradove, osnažujući zajedništvo u regiji. Jer mi zaista vjerujemo u dobro, vjerujemo u Slavoniju!

Sretno našim prvoligašima u sezoni 2017./2018.“