Direktor marketinga našeg Kluba, Alen Nađsombat bio je sudionik međunarodne konferencije „Sport i javni prostor“.

Nogometni klub Osijek uspio je zaintrigirati mnoge svojom preobrazbom i iskorakom kojega je u svakome pogledu uspio napraviti u protekle dvije godine. Ne odnosi se to samo na natjecateljske rezultate, nego i činjenicu da je kolektiv iz Gradskog vrta pokrenuo puno toga pozitivnoga u raznim segmentima svoga djelovanja. To se dobrim dijelom odnosi i na marketinške aktivnosti, pa ne čudi da je naš direktor marketinga Alen Nađsombat često sudionik različitih konferencija i panela ne samo u Hrvatskoj, nego i u zemljama u okruženju.

Lijep primjer pozitivne transformacije

Potkraj rujna je, primjerice, gostovao kao predavač na konferenciji „Sport i javni prostor“ koja je uz veliki broj nazočnih održana u Ljubljani. Bila je namijenjena stručnjacima s područja sporta, urbanizma, graditeljstva, arhitekture, prometa i zaštite okoliša, uz niz vrlo zanimljivih izlaganja. Među njima je bilo i ono Nađsombatovo na temu „NK Osijek – kako smo pokrenuli grad“…

Gospodina Alena sam upoznao na jednoj sličnoj konferenciji koja je prethodno bila održana u Tuzli. Jako mi se svidjelo njegovo tadašnje izlaganje, a drago mi je da je na isti način doživljeno i popraćeno i u Ljubljani. Vaša priča je stvarno lijep primjer kako se, uz odličnu organizaciju i veliku energiju ljudi koji sudjeluju u radu Klubu, dakako i kreativnost koju imate, može puno toga promijeniti u pozitivnom smislu u kontekstu cijele zajednice u kojoj djelujete, istaknuo je dekan ljubljanskog Fakulteta za šport Milan Žvan.