Zaštićena prodaja trajat će do 15. srpnja, a nakon prvog dana prodaje i dalje ima dostupnih ulaznica za sve tribine i sektore.

Točno u 22 sata i 44 minute, gotovo pet sati nakon predviđenog kraja radnog vremena, završen je prvi dan obnove članstva u NK Osijek i zaštićene prodaje godišnjih ulaznica. Kako bi svi koji su u 18 sati stajali u redu otišli svojim kućama obavljena posla, u srijedu je iznimno produženo radno vrijeme Ticket pointa, a prodano je gotovo dvije tisuće godišnjih ulaznica za sezonu 2023/24. i nešto više od dvije tisuće članstva u NK Osijek. Drugim riječima, prvog dana izdano je oko četiri tisuće iskaznica (članstva + godišnje ulaznice). Nakon prvog dana prodaje i dalje ima dostupnih ulaznica za sve tribine i sektore (obiteljski sektor moguće je kupiti isključivo na Ticket pointu).

Zaštićena prodaja godišnjih ulaznica, online i na Ticket pointu na sjeveroistočnom kutu stadiona Opus Arena, trajat će do subote 15. srpnja u 18 sati (Ticket point će raditi od ponedjeljka do subote od 10 do 18 sati) pa pozivamo sve navijače na strpljenje kako bi se izbjegli redovi, duga čekanja i preopterećenje samog sustava. Slobodna prodaja godišnjih ulaznica počet će 17. srpnja. 

Također, pozivamo sve navijače koji dolaze obnoviti članstvo i kupiti godišnju ulaznicu da donesu ispunjene pristupnice (pristupnicu za postojeće članove može se preuzeti ovdje, pristupnicu za nove članove može se preuzeti ovdje, a pristupnicu za godišnje ulaznice može se preuzeti ovdje za stare pretplatnike i ovdje za nove pretplatnike) s ispunjenim podacima kako bi se u ubrzala dinamika izdavanja članskih iskaznica i godišnjih ulaznica. Oni koji nemaju mogućnost donijeti ispunjene pristupnice iste će moći preuzeti na blagajnama i ispuniti ih na licu mjesta.

Napominjemo, svi prošlogodišnji pretplatnici koji godišnju ulaznicu žele kupiti online, moraju najprije obnoviti članstvo kako bi s kodom kojeg će dobiti putem emaila mogli ostvariti popust prilikom kupovine godišnjih ulaznica.

Dodatne informacije o članstvu i godišnjim ulaznicama možete pronaći u robrikama FAQ: