Učlanjivanje u NK Osijek i prodaja godišnjih ulaznica trajat će i dalje, a radno vrijeme Ticket pointa bit će od ponedjeljka do subote od 10 do 18 sati.

Dva prvenstvena kola i jedna europska utakmica su iza nas, dočekali smo prekrasnu Opus Arenu na kojoj smo odmah uvidjeli da je doživljaj same utakmice potpuno drugačiji nego do sada i na kojoj sjajna energija s tribina uvelike diktira kako će se odvijati stvari na travnjaku. I za to smo zahvalni svima vama, našim vjernim navijačima, koji ste nam na početku sezone vjetar u leđa i velika podrška u lovu na rezultatske ciljeve koje ćemo, čvrsto u to vjerujemo, zajedno ostvariti. Svoju privrženost klubu pokazujete na svakoj utakmici, po suncu i kiši, kod vodstva 6:1, ali i kod zaostatka 0:3. I na tome hvala!

Sve to potkrijepili ste i brojkama koje su najbolji odraz toga koliko ste bliski klubu. Čak 9222 gledatelja na utakmici protiv Slaven Belupa, 12011 na europskoj premijeri protiv ZTE-a, pa impresivnih 7882 člana u NK Osijek (najviše otkako se članstvo naplaćuje) te 5648 vlasnika godišnjih ulaznica za utakmice Bijelo-plavih na Opus Areni čine nas itekako ponosnima. Učlanjivanje u NK Osijek i prodaja godišnjih ulaznica trajat će i dalje, radno vrijeme Ticket pointa (osim nedjelje) bit će od 10 do 18 sati, a sve kao priprema za nove izazove koji nas očekuju. Počevši s gostovanjem u Zalaegeszegu gdje idemo s ciljem da nastavimo svoj europski san...