Svaki će partner Kluba imati jasno istaknutu naljepnicu na svom prodajnom mjestu

Navijački Bijelo-plavi klub već je dosegnuo brojku veću od 7.500 članova,a ima i prvih stotinu partnera koji su se rado odazvali pozivu da sudjeluju u projektu #pokrenimograd i uključili se u veliku akciju u cilju populariziranja i daljnjeg brendiranja našeg prvoligaša. O tomu su danas na press konferenciji govorili direktor našeg prvoligaša Igor Galić i direktor marketinga Alen Nađsombat.

- Drago nam je da je poslovna zajednica prepoznala naš pokret te je spremna nagraditi sve simpatizere Nogometnog kluba Osijek koji su svoju privrženost pokazali kroz članstvo u Bijelo-plavom klubu koje stalno raste. Stoga bih rekao da je ovo ujedno i dobra poslovna prilika za naše partnere za širenje baze svojih korisnika, rekao je Galić.

Raznoliko partnerstvo i širok raspon usluga

Partnera je puno, a bit će ih još i više, što je u svakom slučaju pozitivno kada je je riječ o suradnji s brojnim poslovnim subjektima, ustanovama i poduzetnicima s područja našeg grada....

- Pri kraju je formalizacija odnosa s partnerima, ponosni smo što je partnerstvo vrlo raznoliko. Popusti će pratiti naše članove kroz cijeli dan, a pokrivaju širok raspon potreba svakoga člana – od popravka automobila, bicikla ili mobitela, kupovine odjeće, cvijeća, nakita i drugih poklona, vježbanja u fitnessu, yoge ili plesa, foto i video usluga, kao i onih frizerskih i kozmetičkih te različitih edukacija i učenja stranog jezika, odlaska u kino ili kazalište, brige o kućnim ljubimcima, vožnje gradskim prijevozom ili taksijem, tetoviranja, masaže, zdrave prehrane ili pak kupovine lijekova, rješavanja problema s vidom kao i manjih operativnih zahvata... Sve će to članovima Bijelo-plavog kluba biti moguće ostvariti za nižu cijenu od 10 do 30, pa čak i 50 posto, ovisno o pojedinom partneru. Poseban segment u ovoj priči čini veliki broj ugostitelja kod kojih će se događati ciljane aktivnosti i akcije, na koje ćemo pozivati članove da uživaju u posebnim pogodnostima, poručio je Nađsombat.

Novi vjetar u leđa

Popis partnera moguće je pronaći na našoj web-stranici, a na licu mjesta ćete ih moći prepoznati po vidljivo istaknutoj naljepnici na prodajnom mjestu.

- To je pozitivna stvar koja nam se događa u gradu i vjerujem da bi to moglo vratiti i veći broj publike na tribine Gradskog vrta, istaknuo je dr. dentalne medicine Josip Siber.

Među partnerima je i tvrtka „Con-Formo“, čiji je direktor Nenad Cvijetić:

- Preko 40 godina sam u sportu, navijač Osijeka cijelo to vrijeme. Nisam uopće dvojio kada me mlada ekipa iz Kluba kontaktirala. Ovo je nova , zanimljiva priča, baš dobro osmišljena. Grad kao što je Osijek mora imati jakog i stabilnog prvoligaša, a NK Osijek nikada u svojoj povijesti nije svoje potencijale do kraja iskoristio. Ovo može biti dodatni vjetar u leđa da nam klub bude tamo gdje mu je i mjesto, u vrhu Hrvatske lige.

BIJELO-PLAVI Partneri - popis - link